Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

"Ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένοςμε καλές προθέσεις......"(ΑΚΟΥΣΙΑ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ!!!!!)


Α. Φραγκουδάκη-Θ. Δραγώνα, Χ. Νικοπούλου-Ε. Νικόπουλος: Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων;


Η Άννα Φραγκουδάκη, για όσους δεν γνωρίζουν, είναι η κυρία που μαζί με τη Θάλεια Δραγώνα υλοποίησαν στη Θράκη το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων. Η κυρία αυτή "αισθάνθηκε την ανάγκη" να παρέμβει στο θέμα που δημιουργήθηκε με τη Χαρά Νικοπούλου με άρθρο της στα ΝΕΑ. Φυσικά, στο άρθρο δε γίνεται πουθενά λόγος για την αδικαιολόγητη υποχρέωση των Πομάκων και των Ρομά να διδάσκονται στα μειονοτικά σχολεία την τουρκική γλώσσα. 
Η πομακική και η ρομανί, ως γνωστόν, δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την τουρκική γλώσσα. Γιατί άραγε στα πλαίσια του προγράμματος εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων δεν έγινε καμία μέριμνα διδασκαλίας και των άλλων μειονοτικών γλωσσών από τις κυρίες που το υλοποίησαν; Δεν έφτασαν τα 7, περίπου, εκατομμύρια ευρώ που κόστισε το πρόγραμμα μέχρι το 2007 για την έκδοση εγχειριδίων στις δύο αυτές γλώσσες; Δεν γνώριζαν ότι χρόνια τώρα οι τούρκοι -εκμεταλλευόμενοι βέβαια και τα λάθη και την αδράνεια των Ελληνικών κυβερνήσεων- προσπαθούν  να "εκτουρκίσουν" τις δύο αυτές μειονότητες; Δεν αντιλαμβάνονται τον κίνδυνο από την σταδιακή αύξηση των τουρκοφρόνων στην περιοχή;
Ακόμη και από παιδαγωγικής απόψεως είναι απαράδεκτη η παράλειψη (;) αυτή. Αρκεί να σκεφτείτε ότι το παιδί μιας Πομακικής οικογένειας μιλάει στο σπίτι πομακικά, στο δρόμο ελληνικά, ενώ στο σχολείο μαθαίνει τουρκικά, ελληνικά και μια ξένη γλώσσα!!!
Αγαπητοί αναγνώστες, τα παραπάνω συνοψίζουν σε λίγες γραμμές το θέμα με τη Χαρά Νικοπούλου. Οι εγκάθετοι του τουρκικού προξενείου έκαναν μια χαρά τη δουλειά τους εκεί,άλλοτε τρομοκρατώντας του Πομάκους και Ρομά και άλλοτε στέλνοντας τα παιδιά τους με υποτροφίες να σπουδάσουν στην άλλη πλευρά του ποταμού, ακόμη και στη Β/θμια εκπαίδευση. Όταν η Χαρά τους άνοιξε την Ελληνική αγκαλιά που φαίνεται ότι είχαν ανάγκη, αυτοί ανταποκρίθηκαν με θέρμη. Η Χαρά, όμως, έγινε αυτομάτως "κόκκινο πανί" για το προξενείο και τους εν Ελλάδι πράκτορές τους. Τα υπόλοιπα που η Α. Φραγκουδάκη μας λέει είναι "προφάσεις εν αμαρτίαις" (αν όχι αμαρτίαις, σίγουρα πάντως πρόκειται για σημαντικές παραλείψεις)... 
ΠΗΓΗ: http://teachers-limnou.blogspot.com/2010/06/blog-post_5395.html

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ:

«Ο δρόμος για την κόλαση...»

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 5 Ιουνίου 2010


«Είναι στρωμένοςμε καλές προθέσεις». Δασκάλα σε μειονοτικό σχολείο της Θράκης έγινε τηλεοπτικό θέαμα. Γιατί; Κατά τον θρακικό Τύπο:μια μέρα, 8/2/08 (ναι, 2008) η δασκάλα επιπλήττει την καθαρίστρια του σχολείου, παρεμβαίνει ο σύζυγός της επιστάτης να την υπερασπιστεί και... λίγεςώρες αργότερα ο επιστάτης μηνύεται, συλλαμβάνεται, δικάζεται και καταδικάζεται για εξύβριση και πρόκληση «κάκωσης» στο χέρι της δασκάλας.#Κατά τιςτηλεκπομπές: όλα πήγαιναν θαυμάσια στο σχολείο και το χωριό, ώσπου μια μέρα ο επιστάτης επιτέθηκε στη δασκάλα και της «έσπασε το χέρι». Στη συνέχεια η υπερβολή υπερβαίνει κάθε όριο. Στα ασαφέστατα αίτια του συμβάντος με τον επιστάτη δίνονται τερατικές διαστάσεις διεθνούςσυνωμοσίας: «επιτέθηκαν» στην «ελληνίδα δασκάλα», «επειδή» πάσχιζε να εμποδίσει «τον εκτουρκισμό της Θράκης».

#Ωστόσο πριντο συμβάν (όπως ανέφεραν οι τηλεκπομπές αντιφάσκοντας), οι γονείς μάζεψαν υπογραφές ζητώντας τη μετάθεση της δασκάλας καιοι μαθητές σταμάτησαν να πηγαίνουν σχολείο! Το γεγονός μόνο του αποκαλύπτει πολύ μεγάλες ευθύνες της δασκάλας. Οταν η πατριωτική της δράση συμβάλλει να σταματήσουν τα μουσουλμανάκια το σχολείο, αναμφίβολα καταλαβαίνει λάθος τον πατριωτισμό και τον εφαρμόζει ακόμα χειρότερα. 
#Οι τηλεκπομπέςεπίσης τον πατριωτισμό επικαλούνται. Φουσκώνουν ένα προ διετίας συμβάν. Διαδίδουν ότι στη Θράκη «γίνονται» σημεία και τέρατα. Καλλιεργούν αγανάκτηση πατριωτική: ιδού η «ελληνίδα δασκάλα», της «σπάνε το χέρι» και «την αναγκάζουν να ζητήσει μετάθεση» για να«εκτουρκίσουν» τη Θράκη. Ετσι εμφανίζεται μέγας πράκτορας του «εκτουρκισμού», αυτός που επιτέθηκε στη «μία», μοναδική στη Θράκη πραγματική«ελληνίδα», ο μουσουλμάνος επιστάτης του σχολείου σύζυγος της καθαρίστριας!

#Τι (διάβολο)εννοούν κραυγάζοντας η δασκάλα «θέλει ελληνική τη Θράκη», σαν να μην είναι ελληνική!Εκατοντάδες δάσκαλοι δουλεύουν στα 220 μειονοτικά σχολεία μέχρι τα σύνορα με τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Και προβάλλεται πατριωτική η«ανακάλυψη» ότι «μία» δασκάλα «θέλει» τη Θράκη «ελληνική»! Πού καταλήγουν όλα τούτα; Διαστρεβλώνεται άκριτα η θρακική πραγματικότητα.Ναρκοθετείται ο δρόμος που άνοιξε και προχωρεί προς τη συνύπαρξη των τοπικών διαφορών. Δηλαδή διακυβεύονται σοβαρά, ευαίσθητα και ακριβώςεθνικά θέματα. Από πατριωτισμό!
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=19&artid=4578085

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter