Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

ΣΕΞΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ!!!!!!

 Σε πρόσφατη δημόσια επιστολή του προς γυναίκα πολιτικό πολιτευτής της Πιερίας, έγραψε στην αρχη:
".....δεν είμαι από εκείνους που θέλουν τις γυναίκες στο γυναικωνίτη, και έχω κάνει σκληρούς αγώνες και εγώ και το... κόμμα μου το ...... να αποκτήσουν οι γυναίκες ίσα πολιτικά δικαιώματα με τους άνδρες και να αναδειχθούν σε ύπατα πολιτικά αξιώματα."

Μετά από ένα κείμενο μεστό πυκνών νοημάτων και μηνυμάτων με πολλούς αποδέκτες, ο ευπατρίδης συντοπίτης μας καταλήγει:

"...Άιντε κορίτσι μου πήγαινε στην κουζίνα να μαγειρέψεις κανένα καλό φαγητό και να πλύνεις κανένα πιάτο όπως έκανε η άξια νοικοκυρά μάνα σου και όλες οι σοβαρές .................νοικοκυρές"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Αυτό ακριβώς τίποτε άλλο!!!!!!!!
Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνετε;
υγ1:  Όποιος ξοδεύεται για να αγοράσει ναρκωτικά στην Πιερία είναι κορόιδο.....Όλα τα ανωτέρω διατίθενται δωρέαν και νόμιμα!
υγ2: Ονόματα του αγωνιστή φεμινιστή και της σουφραζέτας πολιτικού δεν γράφουμε, γιατί διαφημίσεις δεν κάνουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter