Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Σοβαρές καταγγελίες για το Πιερικός-Καβάλα!

TOAYTONOHTO: Ο Πιερικός στην Καβάλα έφαγε και γκολ και ξύλο.....


Σοβαρές καταγγελίες έκανε πρόεδρος του Πιερικού μετά το τέλος του αγώνα με την Καβάλα, ενώ μίλησε για προπηλακισμούς και ξύλο στους παίκτες του από «μπράβους» της Καβάλας. Τι ειπώθηκε στη συνέντευξη Τύπου από Μ. Ιορδανίδη, Γ. Καμπερίδη και Βλάση Τσάκα.


Η δήλωσή του Κώστα Παπαδόπουλου:

«Λυπάμαι πολύ για τον άνθρωπο που έχει στα χέρια του τη διοίκηση της ιστορικής Καβάλας. Αφού με επισκέφθηκαν στη σουίτα που μου παραχώρησε οι σωματώδεις φίλοι του και με προπηλάκισαν με κάθε τρόπο, γέμισε το γήπεδο με άπειρους σωματαράδες που προπηλάκισαν τους ποδοσφαιριστές του Πιερικού. Λυπάμαι ειλικρινά. Η Καβάλα είναι τεράστια ομάδα και δεν χρειάζεται τέτοιες συμπεριφορές.

Οι παρατηρητές της ΕΠΑΕ αγρόν ηγόραζαν και έτσι όλα είναι καλά. Άθλιος για ένα ακόμα παιχνίδι ο κ. Αγγελάκης. Μικρός το δέμας, αλλά κουτοπόνηρος. Σφάγιασε τον Πιερικό χωρίς οίκτο. Να τον χαίρονται.

Συγχαρητήρια και στον αστυνομικό διευθυντή Καβάλας γιατί διευκόλυνε το έργο των εύσωμων κυρίων, αφού το έργο ξυλοδαρμού των ποδοσφαιριστών μας ανέλαβαν ένστολοι άνδρες του. Κόλαση κυριολεκτική. Αηδίασα. Συγχαρητήρια στους παίκτες και την τεχνική ηγεσία. Κόντρα σε όλους πάλεψαν από το 20ό λεπτό με δέκα παίκτες και ήταν παλικάρια».

Οι δηλώσεις στη συνέντευξη Τύπου:

Μιχάλης Ιορδανίδης (προπονητής Καβάλας): « Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για τη νίκη και για την απόδοση τους. Δουλέψαμε όλη την εβδομάδα και αναλύσαμε όλο το παιχνίδι του Πιερικού. Ξέραμε ότι θα κατεβάσει την ομάδα, αμυντικά. Είπα του παίκτες μου να έχουν υπομονή. Χάσαμε το πέναλτι αλλά αυτό δεν επηρέασε την απόδοση μας. Στο β` μέρος ήμασταν αποφασιστικοί και δημιουργήσαμε πολλές φάσεις για γκολ. Είδα ένα αγωνιστικό πάθος και μια τέτοια διάθεση από τους ποδοσφαιριστές μου, που ήταν ότι καλύτερο.

Ηρθε και το 2-0, το οποίο μας δίνει πλεονέκτημα σε περίπτωση ισοβαθμίας. Στο 92` ήρθε στον πάγκο ο Καπνίδης και μου είπε ότι οι παίκτες του Πιερικού με κυνηγάνε, ποδοσφαιριστές. Δεν κατάλαβα τίποτα. Μόλις τελείωσε το παιχνίδι ο Ντόικιτς επιτέθηκε στον Καπνίδη. Ξεφύγαμε από τα όρια του ποδοσφαίρου. Ο Καπνίδης μου είπε ότι πέρσι κατά λάθος έσπασε το πόδι του ο Λαζαρίδης, στο ματς Γιαννιτσά- Πιερικός».

Γιώργος Καμπερίδης (προπονητής Πιερικού): « Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες του Πιερικού για την προσπάθεια που κάνουμε εδώ και 15 μέρες. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Διεξήχθη το παιχνίδι με άνισους όρους. Δε θέλω να σχολιάσω κάτι. Πραγματικά θλίβομαι με αυτά που είδαν τα μάτια μου, σήμερα και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και στο τέλος του παιχνιδιού, που υπήρχαν κάποια έκτροπα. Εύχομαι στην Καβάλα, ότι καλύτερο για τη συνέχεια. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γι` αυτά που είδαν τα μάτια μου. Ο Καπνίδης προκαλούσε απ` ότι μου είπαν τα δικά μου παιδιά. Ο διαιτητής όμως είδε μόνο. Ντόικιτς. Ο Πιερικός δεν πτοείτε και θα το αποδείξει στη συνέχεια. Ο Ντόικιτς είναι υπόδειγμα επαγγελματία. Το δείχνει η διαδρομή του. Από το 21 λεπτό, παίξαμε με παίκτη λιγότερο. Το είπα παίξαμε με άνισους όρους».

Βλάσης Τσάκας: «Μεγάλο μπράβο στον κόουτς και στα παιδιά. Στο τελευταίο αγώνα χάσαμε με 4-1 από την Καρδίτσα, θυμάστε όλοι πως χάσαμε. Δώσαμε συγχαρητήρια στην Καρδίτσα, τους δώσαμε τα δώρα τους και έφυγαν στο καλό. Η Καβάλα σήμερα είχε κατοχή. Μπαρτσελόνα, οπότε δεν μπορούν κάποιοι να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Κέρδισε το ματς μέσα στις τέσσερεις γραμμές. Θέλω να καταγγείλω κάποιον από τον πάγκο του Πιερικού, ο οποίος χτύπησε τον Ντομί. Υπάρχουν φωτογραφίες. Εμείς προσπαθούμε και αισιοδοξούμε ότι η ομάδα θα σωθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter