Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΣΗΚΩΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.........


ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ


Νίκος Κουκουτάτσιος
Δουμπιώτη 21
Λιτόχωρο 12/2/20 14

Προς
Στέργιον Νούλαν
Λεπτοκαρυά
Κύριε Νούλα.
Δεν ξέρω πόσο σου αξίζει η προσφώνηση κύριος, διότι κύριος σημαίνει, άνθρωπος έντιμος με κόσμια συμπεριφορά και αξιοπρέπεια, κάτι που εσύ στερείσαι παντελώς.

Θέλω να σου θυμίσω Στέργιο Νούλα, την από 2-10- 2012 με την οποία όσο μπορούσα
πιο κομψά σου υπενθύμιζα, να εκπληρώσεις την υπόσχεση και υποχρέωση σου, να μου επιστρέψεις τις [ 2000 ] δύο χιλιάδες ευρώ που σου δάνεισα από τα πενιχρά εισοδήματα μου του συνταξιούχου των 460 ευρώ το μήνα.
Γιατί όπως ισχυρίστηκες τότε, σου προέκυψε κάποια έκτακτη ανάγκη. Λόγω της
τότε στενής γνωριμίας μας, και με την πεποίθηση ότι εξυπηρετώ έναν συνάνθρωπο μου που έχει άμεση ανάγκη, έσπευσα αμέσως και απέσυρα αυτό το ποσό από τις οικονομίες μου στην Εθνική τράπεζα Λιτοχώρου, και σου το έδωσα πιστεύοντας, ότι εξυπηρετώ έναν συνάνθρωπο μου που έχει πραγματική ανάγκη.
Και ενώ υποσχέθηκες στην τιμή σου ότι θα μου επιστρέψεις αυτό το σημαντικό για έναν συνταξιούχο ποσό μέσα σε ένα μήνα, έχουν περάσει ήδη τρία και πλέον χρόνια, και αδιαφορείς παντελώς. Αυτό σημαίνει ότι δεν προτίθεσαι να επιστρέψεις αυτά τα χρήματα αν και Θα μπορούσες να το κάνεις κάλλιστα έστω και με δόσεις των 100 ευρώ το μήνα. Εκείνο όμως που με εκπλήσσει και με στεναχωρεί ιδιαίτερα είναι το γεγονός ότι και πρόσφατα που τυχαία ανταμώσαμε στη Λεπτοκαρυά υποσχέθηκες ενώπιον τρίτων προσώπων, ότι μόλις πάρεις κάποιο ποσό που προσδοκάς από κάποια αποζημίωση, Θα μου δώσεις άμεσα χίλια ευρώ και τα υπόλοιπα εντός συντόμου χρόνου. Δεν έκανες τίποτα από τα όσα υποσχέθηκες, και έτσι το πήρα απόφαση, ότι έχω να κάνω με έναν αναξιόπιστο και αδιάντροπο τύπο κοινώς «Μπατακξή»
ΚΡΙΜΑ Δεν σέβεσαι ούτε την ιδιότητα σου του δασκάλου — εκπαιδευτικού, που η Ελληνική πολιτεία σου ανέθεσε και σου εμπιστεύθηκε την διαπαιδαγώγηση των παιδιών της που αντί να τα διδάξεις γράμματα και ήθος, τα δίδαξες το αντίθετο με τη συμπεριφορά σου να διαβιείς στα σφαιριστήρια και στις χαρτοπαιχτικές λέσχες προσδοκώντας να γίνεις πλούσιος ποντάροντας στη θεά Τύχη. Και πάλι ΚΡΙΜΑ...
Τούτη τη δεύτερη επιστολή μου Στέργιο Νούλα όπως σου υποσχέθηκα Θα τη αναρτήσω στο διαδύκτιο και Θα τη στείλω και στις εφημερίδες με τη παράκληση να δημοσιευτεί για να γλυτώσουν και άλλα υποψήφια θύματα σου.-
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ


Νίκος Κουκουτάτσιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter