Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Δεν ...έβγαινε το ελληνικό πρόγραμμα. Άντε καλέ... Μάγοι είστε;


http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1142767/sto-dnt-den-hthelan-to-ellhniko-paketo-toy-2010.html

Φυσικά και δεν ...έβγαινε το ελληνικό πακέτο. Το έχω πει επώνυμα, ψευδώνυμα, προφορικά, γραπτά, προς πάσα κατεύθυνση (στην Ελλάδα), αλλά δεν βαριέσαι, αν το ψευδώνυμό μου δεν ήταν αρχαιοπτέρυξ θα έπρεπε να ήταν Κασσάνδρα. Και φυσικά δεν περιορίστηκα σε ιστοσελίδες, αλλά λες και υπάρχει κάποιο αόρατο μαύρο χέρι στην καημένη αυτή χώρα και αναιρεί τον κοινή λογική, αγνοεί την πεπατημένη, ακόμα και αυτήν την επιστήμη, προς όφελος 3-4 ντόπιων τύπων που ελέγχουν τους κρατικούς διορισμούς, και επομένως όλη την οικονομική δραστηριότητα και ηθική της χώρας. Και οι ντόπιοι τύποι δεν είναι τίποτα άλλο από εκπρόσωποι, ή αντιπρόσωποι ξένων, ο καθένας εκ των οποίων έχει τα δικά του ποταπά οικονομικά ή γεωπολιτικά συμφέροντα.

Αλλά, σαν την Κασσάνδρα, τα έχω πει, και τα έχω γράψει, και κατά καιρούς έχω πληρώσει το τίμημα του προφήτη που δεν εισακούστηκε, αλλά είμαι σίγουρος δεν είμαι μόνος, ούτε έχω σημασία. Σημασία έχει η κατά Πρετεντέρη, Τρέμη και λοιπών αστέρων "αλήθεια". Δείτε όλα τα φρούτα στα οποία έχει αναφερθεί με εγκώμια και συνεντεύξεις το Βήμα (και 1-2 άλλες ρυπαρές φυλλάδες) και θα δείτε ποιοι είναι οι εκφραστές του αόρατου μαύρου χεριού στην Ελλάδα.



30/4/2010 Μια ρύθμιση, για να πετύχει, πρέπει να είναι αποδεκτή, βιώσιμη και δίκαιη και επώδυνη για όλους τους εμπλεκόμενους – και για τις τράπεζες

10/5/2010 Τα δάνεια θα επιτείνουν απλώς την αγωνία πριν από τον θάνατο

5/11/2010 This iS - Πάρτα!

6/3/2011 Μία ρύθμιση για να πετύχει πρέπει να είναι δίκαιη και βιώσιμη


14/10/11 Αν το ΔΝΤ κάνει κόνξες το παιχνίδι χοντραίνει!

Τον Σεπτέμβριο του 2011, οι Ευρωπαίοι έριξαν πόρτα στον τότε Υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ που ήρθε να τους πει ότι μάλλον δεν τα πηγαίνουν πολύ καλά. Λίγο αργότερα, άλλαξαν γνώμη.



Και για να μην λέτε ότι ξύπνησα το 2010:

18/3/2008 Προφητείες Κασσάνδρας

2/11/2008 Γιατί ο κ. Αλογοσκούφης δεν έπρεπε να κοιμάται



Αυτά κοιτάμε, με τον a.thymosophus και τον a.horribilis και λέμε ότι δεν έχει σημασία ότι "τα λέγαμε εμείς... Σημασία έχει ότι η χώρα μας διαλύεται με γοργούς ρυθμούς και αναρωτιέμαι πώς τελειώνει το έργο.

Με καταδίκασαν σε 20 25 χρόνια βαρεμάρας επειδή προσπάθησα να αλλάξω το σύστημα από μέσα. Από τα PIIGS στα FIGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter