ΤΟΑΥΤΟΝΟΗΤΟ: O ενημερωτικός ιστότοπος iefimerida, έχει, μπει πολύ δυνατά και πολύ γρήγορα στον χώρο των δικτυακών ΜΜΕ. Από την αρχή έτυχε megaλης προβολής από τα κεντρικά ΜΜΕ που έκαναν αναρτήσεις του κεντρικά θέματα, κάτι που μας προκάλεσε ερωτηματικά σε συνδυασμό με την γενικότερη στάση του καθώς γενικά κατά τη γνώμη μας, έχει μια λαικιστική και καθεστωτική και όχι ουσιαστική "προοδευτική" προσέγγιση στα πράγματα. Κοινώς είναι βαθιά συστημικό μέσο.
Άλλο ένα χαρακτηριστικό του είναι πως ανανεώνεται συχνά, έγκαιρα και για πολλά θέματα. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζονται χρήματα....τα οποία πουθενά αλλά ιδίως στα ΜΜΕ δεν δίνονται δωρεάν.....Κύρια πηγή εισοδήματος σε ένα ΜΜΕ (πέρα από γκρίζα, μαύρα και άλλων αποχρώσεων χρήματα) είναι οι διαφημίσεις, οι οποίες ειδικά στην Ελλάδα δεν δίνονται σχεδόν ποτέ αξιοκρατικά. Αντίθετα η προέλευση, οι προθέσεις και η ανεξαρτησία ενός μέσου στην Ελλάδα συνήθως κρίνονται από τις διαφημίσεις του. Το iefimerida έχει σχεδόν αποκλειστικά διαφημίσεις τραπεζών και ΔΕΚΟ, κοινώς του βαθέος κράτους......Δείτε μερικές μόνο σημερινές:



Βλέπουμε, λοιπόν, τους λόγους για τους οποίους αυτό το σαιτ λειτουργεί σαν δούρειος ίππος του συστήματος κάτι σαν το Πρώτο Θέμα: Στα "πρωτοσέλιδα" ακολουθεί τον παλμό του μέσου όρου (γκρίνια για τα μέτρα και την τρόικα, κτλ) για να γίνει αρεστό, αλλά στις "μέσα σελίδες" κάνει μισθοφορικές ειδικές αποστολές για το σύστημα.
Η στάση του είναι γιαλαντζί προοδευτική, καλύτερα ψευτοπροοδευτική, στείρα αντιεκκλησιαστική και αντιπατριωτική με έντονο κιτρινισμό και φτηνό γκαιμπελισμό. Κάπως έτσι πληρώνουν οι "δημοσιογράφοι" της για τις πολλές κρατικές και συστημικές διαφημίσεις... Αν αρχίσει να πληρώνει άλλος θα αλλάξουν στάση σαν πουκάμισο και θα γίνουν λαικό δεξιό μέσο κάτι σαν τον Τράγκα ένα πράμα.....
Η ομάδα του iefimerida |
Ακόμη, ως υπεύθυνοι του σαιτ παρουσιάζονται μια χούφτα δημοσιογράφων με επικεφαλής, (από το μέγεθος των φωτογραφιών δίπλα....) πρώην αρχισυντάκτες και στελέχη της εφημερίδας του Θέμου Αναστασιάδη: του Πρώτου Θέματος, (Ράπτης, Ζαγοριανίτης).
Όλοι δηλώνουν πως δεν έχουν πλέον καμία σχέση με το πρώτο θέμα και το εκεί καθεστώς. Ο Χρήστος Ράπτης μάλιστα απόχώρησε από την θέση του αρχισυντάκτη εκεί, κατά δήλωσή του, για να αφοσιωθεί στο iefimerida (ΕΔΩ).
Παρόλα αυτά οι σχέσεις με την "ναυαρχίδα" του κομιστή του ντιβιντι με τα 5.000.000 συνεχίζονται και πε΄ραν την κοινής θεματολογίας: Η μόνιμη χορηγός του Πρώτου Θέματος Carrefour, λαμβάνει πλούσια ΓΚΡΙΖΑ διαφήμιση από το iefimerida με άρθρα μαιμού, αλλά ουσιαστικά διαφημίσεiς (βλ. δύο πρόσφατες αναρτήσεις παρακάτω). Αυτά συμβαίνουν στο προ καιρού σαπισμένο βασίλειο των Ελληνικών ΜΜΕ.
τα περίφημα εκπτωτικα κουπονια του carrefour που μαζι με τα πανακριβα cd και dvd κρατούν το πρώτο θέμα πρώτο σε κυκλοφορία. Όλα βεβαια δίνονται με ασυτηρα εμπορικά κριτήρια .......:) |
ΟΙ ΓΚΡΙΖΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ IEFIMERIDA ΓΙΑ ΤΟ CARREFOUR....ΣΥΜΠΤΩΣΗ ;
50 χρόνια Μαρινόπουλος - 50% Επιστροφή σε δωροεπιταγές στα Carrefour
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ


Επιλέξτε μέσα από μια μεγάλη ποικιλία αγαπημένων σηματοδοτημένων προϊόντων [1], χρησιμοποιείστε την κάρτα σας club και κερδίστε αυτόματα, 50% επιστροφή [1] της συνολικής αξίας των σηματοδοτημένων προϊόντων. Σε κάθε συναλλαγή, η αξία της επιστροφής προστίθεται στην κάρτα σας club.
Μόλις συγκεντρώσετε συνολική επιστροφή 5€ αυτόματα παραλαμβάνετε από το ταμείο μία δωροεπιταγή της αντίστοιχης αξίας, για τις επόμενες αγορές σας. Χρησιμοποιήστε τη δωροεπιταγή, από 24/09 έως και 03/11/2012.
Aπό 24 Σεπτεμβρίου έως και 20 Οκτωβρίου γιορτάζουμε στα Carrefour Mαρινόπουλος, Carrefour express και Carrefour! Απαντάμε στην κρίση δυναμικά και ελληνικά.
http://www.iefimerida.gr/news
Η «Μαρινόπουλος» στηρίζει τους έλληνες παραγωγούς με δράσεις σε όλη τη χώρα
ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ»

Τη διαδρομή της στην Ελλάδα προκειμένου να μεταφέρει το μήνυμα της έμπρακτης υποστήριξης στα ελληνικά προϊόντα, τα οποία ήδη κυριαρχούν στα ράφια της, συνεχίζει η «Μαρινόπουλος».
Στο πλαίσιο του προγράμματος Καινοτομίας
Ελληνικού Προϊόντος μετά την πόλη των Σερρών τον περασμένο Ιούλιο, επισκέφθηκε την περιφέρεια Πελοποννήσου, με σκοπό να συστήσει τα ελληνικά αυτά προϊόντα στους καταναλωτές, να αναδείξει τους προμηθευτές που τα παράγουν και να τα προσφέρει στις καλύτερες τιμές της αγοράς μέσα από τα καταστήματα του δικτύου της.
Ελληνικού Προϊόντος μετά την πόλη των Σερρών τον περασμένο Ιούλιο, επισκέφθηκε την περιφέρεια Πελοποννήσου, με σκοπό να συστήσει τα ελληνικά αυτά προϊόντα στους καταναλωτές, να αναδείξει τους προμηθευτές που τα παράγουν και να τα προσφέρει στις καλύτερες τιμές της αγοράς μέσα από τα καταστήματα του δικτύου της.
Από 24 Σεπτεμβρίου έως και 6 Οκτωβρίου, όλα τα καταστήματα Carrefour, Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express της Περιφέρειας, προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις στα τοπικά προϊόντα, είτε επώνυμα, είτε ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, αναδεικνύοντας τον τοπικό χαρακτήρα και την παράδοση της περιοχής.
Επόμενοι σταθμοί του προγράμματος είναι ο Βόλος και η Λάρισα και στη συνέχεια το Ηράκλειο και τα Χανιά. Το Πρόγραμμα θα συνεχιστεί στα Ιωάννινα, στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας και της Θράκης για να καταλήξει στην Αττική.
«Μέσω των συγκεκριμένων ενεργειών φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων και τους παραγωγούς που τα δημιουργούν. Συγχρόνως ενημερώνουμε τους καταναλωτές για την προέλευση και την ποιότητά τους. Τα ελληνικά προϊόντα είναι για εμάς ιδιαίτερα γιατί περιέχουν τη γεύση και το άρωμα της ελληνικής γης, το μεράκι και τον κόπο των Ελλήνων παραγωγών που, κόντρα στις αντιξοότητες της εποχής, εργάζονται με αφοσίωση και αγάπη» τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρινόπουλος, κ. Τζερόμ Λουμπέρ.
Η Μαρινόπουλος, ως αμιγώς ελληνική εταιρία, συνεργάζεται ήδη με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, διαθέτοντας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων της προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%.
Συγχρόνως, η Μαρινόπουλος στηρίζει την επιχειρηματικότητα, με έναν πρωτοποριακό διαγωνισμό καινοτομίας που αναζητά επαναστατικά προϊόντα σε όλη τη χώρα και δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους εμπνευστούν κάτι διαφορετικό να δουν τις ιδέες τους τοποθετημένες προς πώληση στα ράφια των καταστημάτων της για έξι μήνες.
2 σχόλια:
Πέρα απ΄το κείμενο, η λέξη "επικεφαλής" δεν κλίνεται. Γράφεται έτσι σ΄ όλες τις πτώσεις.
Δηλαδή για εσένα "αυτονόητο" είναι ότι όποιος προβάλλει καθαρά διαφημισεις είναι διαπλεκόμενος. Ωραία πλην ρηχή σκέψη. Εφόσον δεν πληρώνεις 2 ευρώ για να αγορασεις το περιεχομενο, οπως συμβαινει στις εφημερίδες, από που θα βγουν τα έξοδα μιας επιχείρησης; Από ανώνυμους χορηγούς; Ενα παράδειγμα άρθρου όπου φαίνεται η διαπλοκή έχετε; Αν για σενα διαπλοκή είναι τα άρθρα του Carrefour που αναφέρεις, κάνεις λάθος. Αυτά είναι δελτία τύπου από αυτά που δημοσιεύουν με το αζημίωτο βέβαια εφημερίδες, κανάλια, περιοδικά και ιστοσελίδες. Τουλάχιστον το συγκεκριμενο site δείχνει καθαρά τους χορηγούς του. Άλλοι δεν έχουν ούτε μια διαφήμιση και ειναι προφανές ότι απασχολούν δεκάδες εργαζόμενους. Εκεί που βγαίνουν τα λεφτά, μου λες; Μου φαίνεται ότι το αρθράκι σας ειναι αν όχι κατευθυνόμενο, τουλάχιστον αστήρικτο ή κάνω λάθος;
Δημοσίευση σχολίου