Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Δένδιας: Δεν είμαι τέκτονας



Τι απάντησε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη στην επίθεση του Η.Κασιδιάρη και στις φήμες που τον ήθελαν να παραιτείται


Δεν είμαι τέκτονας, δεν παραιτούμαι και προς το παρόν θα συνεχίσουν να με βρίσκουν μπροστά τους, ήταν η απάντηση του υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Νίκου Δένδια, τόσο στον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη, όσο και στη φημολογία που τον ήθελε να υποβάλλει την παραίτησή του στον πρωθυπουργό.

Με αναρτήσεις του στο twitter ο υπουργός έσπευσε να απαντήσει, τονίζοντας: «Στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις", είχε πει ο Γιάννης Τσαρούχης. Συμπληρώνω και ό,τι γράφεις, ό,τι πιστεύεις και ό,τι αγωνίζεσαι» ήταν το πρώτο «τιτιβισμα» για
να ακολουθήσει ένα δεύτερο που έλεγε πως «Είμαι Έλληνας, χριστιανός ορθόδοξος, πατέρας 2 παιδιών, εγγονός και δισέγγονος ιερέα». Αμέσως ανέβηκε και ένα τρίτο που αναφερόταν στις φήμες περί μασονίας «και ναι έχω αρκετούς φίλους τέκτονες, καθώς στην Κέρκυρα ο τεκτονισμός έχει μεγάλη παράδοση. Αλλά ο ίδιος δεν είμαι τέκτονας».

«Διαβάζω τα περί παραίτησής μου και γελάω. Δεν έχω αποφασίσει να τα “βροντήξω. Δεν εγκαταλείπω τη θέση που μου εμπιστεύθηκαν, όσο και να το εύχονται ορισμένοι. Προς το παρόν θα συνεχίσουν να με βρίσκουν μπροστά τους», συμπλήρωσε.

Να σημειωθεί πως ο Ηλίας Κασιδιάρης, μιλώντας στην τηλεόραση του Σκαϊ είχε χαρακτηρίσει τον κ. Δένδια τέκτονα, δικηγόρο των Ρόθτσιλντ και των Εβραίων στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter