Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Η Νέα Ελληναραδική Γλώσσα



Έλαβα το εξής μήνυμα:
Msg: 6α s prkalso ply na m pis an gnt na ftia3w ena st. fxrst.


Και του απάντησα κι εγώ στην ..καθαρεύουσα, έτσι για σπάσιμο:
AATON: آسف لكني لم أفهم شيئا، وأنا لا يفهم اللغة العربية

Msg: sry dn s ktlava re
AATON: Πές ρε miou-miou
Msg: miou-miou 

ΑΑΤΟΝ: Αϊ gamiou!
Msg: xaxaxa tοr s ktlv

Επιτέλους..!
Κι έτσι, συνεννοηθήκαμε πάραυτα!

Ναι φίλε, αυτό έλαβα, και ναι, αυτά τα θεωρούν ελληνικά.
Και ναι, περιμένουν απο μένα τον αγράμματο του νηπιαγωγείου, όπως με αποκάλεσε ψες κάποιος στην προηγούμενη ανάρτησή μου, να τα διαβάσω και να τα καταλάβω. Αυτά ρε για να τα καταλάβεις, πρέπει να βγάλεις πολυτεχνείο και άνω.

Δεν τα πιάνω ρε συ τα βλάχικα, με τα πλί, τα τρί, τα μλάρ και τα γρν.. Πόντιος είμαι γαμώτο μου, και έμαθα να μιλάω και να γράφω ελληνικά, όχι μογγόλικα.

Είμαι απόλυτα σίγουρος, πως άν κατέβω Ελλάδα και πάω Αθήνα, στην πόλη των ζαβών εις την καθομιλουμένην, άμα καταλάβω τι μου λένε, να με χέσετε.
"Δεν παίζει", "δεν λέει", "δεν υπάρχει", "τρολλάρεις", "έγραψες", "γκάου", "μάου", "μάο-μάο", "τσ!!" και χέσε μας Μακγκάϊβερ.

Γιατί ρε σείς; Τι σας έφταιξε η ρημάδα η γλώσσα, που τάχα μου κόπτεσθε κι απο πάνω πως είναι η ομορφότερη και τελειότερη της γής, να την σκοτώνετε με τον χειρότερο τρόπο;
Τα εγγλέζικα όμως, τα γράφετε και τα μιλάτε σωστότατα.. μαλακίδια. Στα ελληνικά, μου κάνετε και τσικλιμίκια.

Ρε δεν σε κάνω πλάκα..!!
Βαριούνται να αλλάξουν γραμματοσειρά..
Βαριούνται να γράψουν ολόκληρη λέξη, και την πετσοκόβουν..
Βαριούνται που ζούν..
Και θεωρούνται το μέλλον..
Το μέλλον τίνος;
Αυτά ούτε παρελθόν δεν μπορούν να γίνουν, ..μέλλον;;;
Ζήτω το μέλλον!!
ΖΗΤΩΖΗΤΩΖΗΤΩΖΗΤΩΖΗΤΩ !!
Άντε ρε, χαλάλι. Βίον ανθόσπαρτον και καλούς απογόνους.
Μπράβο.. Εύγε τα πουλάκια μου. Εύγε γαμώ το φελέκι μου μέσα.. Εύγε!!
http://nikos63.blogspot.com/2012/01/blog-post_08.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FmDGj+%28A%21+be+ba+Blog%21%29

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter