Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

TOAYTONOHTOΗ πρώτη ναυτική δύναμη του κόσμου, η Ελλάδα, δεν έχει πια ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΓΜΑΤΙΚΑ ΑΤΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕΝΟΥ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑ......


Ποιος "σκότωσε" τα ελληνικά ναυπηγεία

Η πρώτη ναυτική δύναμη του κόσμου, η Ελλάδα, δεν έχει πια ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Και τα δύο μεγάλα ναυπηγεία της χώρας, ο Σκαραμαγκάς και η Ελευσίνα βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού, εξαιτίας των αγκυλώσεων του δημοσίου, των μη πληρωμών από το Πολεμικό Ναυτικό και ενίοτε των προβληματικών σχέσεων των βασικών μετόχων.

Ιδιαίτερα στην περίπτωση του Σκαραμαγκά, όπου το…
σύμπλεγμα ελληνικό δημόσιο και σύμβαση παραχώρησης, πρώην μέτοχοι, η Κομισιόν, η Abu Dabi Mar και ο λιβανέζος Ισκαντάρ Σαφά, ο νέος ιδιοκτήτης της ΕΝΑΕ, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα. Πολύ περισσότερο όταν ο τελευταίος θεωρεί ούτε λίγο ούτε πολύ ότι... παραπλανήθηκε για να επενδύσει στην Ελλάδα.

Οι επόμενες εβδομάδες είναι καθοριστικές και για τα δύο ναυπηγεία, με την Ελευσίνα και την μητρική Νεώριον να αναζητά λύση στο οικονομικό αδιέξοδο, προσδοκώντας ότι η συνδιαλλαγή με τους πιστωτές στο πλαίσιο του άρθρου 99 θα έχει αποτελέσματα...

Διαβάστε το Σάββατο στο «Κεφάλαιο» πώς κατέρρευσε η ελληνική ναυπηγοεπισκευή, την καθοριστική 21η Οκτωβρίου που ίσως κρίνει το μέλλον του Σκαραμαγκά, τα «αγκάθια» στην σύμβαση παραχώρησης και τι περιμένει από το δημόσιο αλλά και το άρθρο 99 το Νεώριο.
capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter