TOAYTONOHTO: Το Αμερικάνικο περιοδικό WIRED, είναι πλέον κλασσικό (17 ετών γαρ) αλλά παραμένει η "βίβλος" καταγραφής τάσεων και ιδεών στον χώρο της τεχνολογίας και των επιστημών και του αντίκτύπου τους σε όλο το φάσμα της σύγχρονης ζωής. Είναι ένα από τα πιο ηχηρά brand names στον χώρο των ΜΜΕ, πρωτοπόρο, με πολλούς αντιγραφείς και μιμητές παγκοσμίως και στην Ελλάδα. Έτσι, όταν μπαίνοντας χθες το βράδυ στην εξίσου επιδραστική ιστιοσελίδα του περιοδικού, είδα την οθόνη να γεμίζει από φράουλες και γιαούρτια ΦΑΓΕ, εξεπλάγην θετικά και ομολογώ πως ...χάρηκα. Από κάτι τόσο μικρό και "υλιστικό"....κάτι που με προβλημάτισε.
Σκέφτηκα, πόσο απλό και συνάμα αυτονόητο θα ήταν, κάποιες από τις μοναδικότητες και αξίες του πολιτισμού μας, έστω και του καταναλωτικού ή γαστριμαργικού να είχαν περάσει δυναμικά στις αγορές όλου του κόσμου. Το γιαούρτι, τα τυριά, τα κρασιά, φυσικά το ελαιόλαδο, υπηρεσίες όπως η κρουαζιέρα, τα ξενοδοχεία, και πολλά άλλα και η τεχνογνωσία γύρω από αυτά, θα μπορούσαν να είναι στην παγκόσμια πρωτοπορία. Δεν είναι....
Οι λόγοι είναι γνωστοί και ζούμε τις επιπτώσεις τους με την μορφή του μνημονίου και της επικείμενης χρεωκοπίας. Μακάρι να αλλάξει κάτι και η δημιουργικότητα και πρωτοβουλία του λαού μας να αφεθεί ελεύθερη να εκδηλωθεί από το κομματοκρατούμενο κράτος. Δεν χρειάζεται να επιδοτηθεί η επιχειρηματικη πρωτοβουλία, αρκεί να μην εμποδίζεται από το σάπιο, αναξιοκρατικό κρατικό μόρφωμα .
http://www.fageusa.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου