τοαυτονοητο: Ο Παναγιότατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, με τα όποια μειονεκτήματα αλλά και τις όποιες αρετές τον διακρίνουν, έχει γίνει, μετά την κοίμηση Χριστόδουλου, ο "σάκος του μποξ" του "προοδευτικού πολιτικού και δημοσιογραφικού κατεστημένου της χώρας, καθώς είναι από του ελάχιστους δημόσιους άνδρες με σημαντική επιρροή, που μιλάει ξεκάθαρα για τα εθνικά θέματα. Έτσι, λοιπόν, η προπαγάνδα περί "συντηρητικής", "κλειστής" και "οπισθοδρομικής" Θεσσαλονίκης, συνήθως περνάει και μέσω αυτού.
Αντιδρώντας σε αυτή τη τάση, σήμερα δημοσίευσε άρθρο του στην Καθημερινή από το οποίο, ενδιαφέρον θεωρούμε πως έχει αυτή η πρόταση του:
Ποιοι μονοπωλούν υπέρ αυτών τη σύγχρονη πολιτιστική δημιουργία και αποφαίνονται για τη στασιμότητα και την καθυστέρηση των Θεσσαλονικέων;
Πραγματικά, ποιοί ορίζουν τι είναι πολιτισιμική παραγωγωγή και με ποια κριτήρια την αξιολογούν; Γιατί να θεωρείται πολιτισμός αποκλειστικά ένας τύπος Τέχνης και έκφρασης και όχι ΚΑΙ η Βυζαντινή και παραδοσιακή μουσική που ανθεί στην Θεσσαλονίκη ή η αγιογραφία, η Βυζαντινολογία κλπ; Είναι ένα μεγάλο θέμα που δείχνει πως η καραμέλα περί συντηρητικής Θεσσαλονίκης, έχει αποκλειστικά ιδεολογική προέλευση και αποσκοπεί αλλού: Στην φίμωση κάποιων φωνών και όχι στην ελεύθερη δημιουργία και έκφραση...
Και τέλος πάντων, ας μας πουν αυτοί οι κύκλοι, για την καταστροφή του 1997, ήτοι την λεηλασία της τεράστιας ευκαιρίας της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας, ποιός έφταιγε; Ο τότε Μητροπολίτης Παντελεήμων, ο Κοσμόπουλος και το τότε "συντηρητικό κατεστημένο";
'Η μήπως ή αδηφαγία, η υποκρισία και η ανεπάρκεια πολλών από τους αυτοπροσδιοριζόμενους ως "προοδευτικούς" και "ανθρώπους του πνεύματος" της Θεσσαλονίκης;
ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ
ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου