Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΟΣΟΙ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ .....


ΤΟΑΥΤΟΝΟΗΤΟ: Οι κινητοποιήσεις για τα διόδια μας θλίβουν. Κυρίως γιατί δεν πρόκειται να έχουν κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα. Πως να έχουν όταν Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ. Όταν, η πλειοψηφία της κοινής γνώμης τους ακολουθεί και έχει πειστεί πως δεν μπορεί να γίνει τίποτα......Με την εξαίρεση της Εθελοντικής ομάδας και του Τσιτλακίδη, όσοι άλλο "επώνυμοι" συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις το κάνουν από υποχρέωση και για ξεκάρφωμα....Οι βουλευτές του 2007 υπέγραψαν την σύμβαση, ενώ όσοι δεν ήταν τότε στην Βουλή την αποδέχονται σιωπηλά, λόγω  κομματικής πειθαρχίας.....Αυτοί, ελέγχουν και βγάζουν τους Δημάρχους. Άλλωστε πολλοι από τους τελευταίους νυν και πρώην, έχουν κάνει δουλειές με τον Μπόμπολα και τις εταιρίες του που ελέγχει και την Αιγαίο. Και είχαν και έχουν άριστες σχέσεις και ποικίλα "νταραβέρια"με τον Σουφλιά που επέβαλε τη ληστρική σύμβαση, ευνοώντας σκανδαλωδώς την Λάρισα και πνίγοντας την Πιερία. Ειμαστε απαισιόδοξοι, λοιπόν, αλλά και θεωρούμε πρόσφορη αντίδραση την πίεση και το ξεμπρόστιασμα των πολτικών μας, ιδιαίτερα κατά την προεκλογική περίοδο......

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ: «Κύριε υπουργέ, ελάτε να σας κάνουμε μια βόλτα στον παράδρομο!»


«Μαρμάρινη πλάκα τοποθετημένη (μάλλον ξεχασμένη) στο σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς!!!

Αγαπητοί συμπολίτες, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του Εθνικού Οδικού Δικτύου στις ιδιωτικές εταιρίες, θεωρητικά, οι πολίτες και γενικότερα η κοινωνία, θα είχαν τα παρακάτω οφέλη:


-Καλύτερη λειτουργία του οδικού δικτύου
-Προσφορά απασχόλησης στην περιοχή          
-Τόνωση της οικονομίας των τοπικών αγορών         
-Αναβάθμιση στην ποιότητα των μετακινήσεων
-Καλύτερη εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών            
-Συντόμευση της απόστασης           
-Βελτίωση της απόστασης       
-Προστασία Περιβάλλοντος
                
Όλοι οι κάτοικοι των περιοχών που έχουν εγκλωβιστεί από τους σταθμούς διοδίων, διερωτώνται:  Ποιοι θα έχουν τελικά όλα αυτά τα οφέλη;
                
Μήπως θα πρέπει ο κ. Σουφλιάς, ο πρωτεργάτης της σύμβασης παραχώρησης, οι κύριοι υπουργοί της σημερινής κυβέρνησης, οι βουλευτές και πολιτευτές, οι εκπρόσωποι των εταιριών και όλοι εκείνοι τέλος πάντων, που βάλανε φαρδιά πλατιά τις υπογραφές τους για να γίνει αυτή η σύμβαση νόμος του κράτους, θα πρέπει να περάσουν σήμερα π.χ. από την Λεπτοκαρυά, τη Σκοτίνα ή τον Πλαταμώνα για να δουν τις πραγματικές επιπτώσεις της παραχώρησης στην τοπική κοινωνία;
                
Ποιο οδικό δίκτυο άραγε λειτουργεί καλύτερα; Αυτοί οι απαράδεκτοι δρόμοι που οδηγούν σε χωματόδρομους και ρέματα; Προσφέρθηκαν 70-80 θέσεις εργασίας όμως, έκλεισαν εκατοντάδες μικρές επιχειρήσεις (ταβέρνες, εστιατόρια, μικρές τουριστικές μονάδες στις παραλίες) αφού κανείς πλέον δεν επισκέπτεται τα χωριά, λόγω των σταθμών διοδίων. Ο αποκλεισμός των χωριών έχει γονατίσει την τοπική οικονομία και οι πολίτες ζουν έναν πρωτοφανή οικονομικό μαρασμό, ο οποίος θυμίζει τα χρόνια της μαζικής μετανάστευσης στο εξωτερικό.
                
Για ποιους έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα των μετακινήσεων; Γιατί δεν έρχεστε, όλοι οι εσείς που σχεδιάσατε το μέλλον αυτού του τόπου, να μπούμε σε ένα αυτοκίνητο για να πάμε παρέα, παραδείγματος χάριν, από το Λιτόχωρο στους Ν. Πόρους, χρησιμοποιώντας το ….παράπλευρο οδικό δίκτυο; Να δείτε, «ιδίοις όμμασι», πόσο έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα των μετακινήσεών μας, πόσο έχει συντομευτεί η απόσταση και ο χρόνος οδήγησης για να πάμε στις δουλειές μας και τελικά αν όλα αυτά συμβάλλουν και στην Προστασία του Περιβάλλοντος. Το ερώτημα, κύριοι δεν είναι ρητορικό. Η πρόσκληση είναι πραγματική. Ελάτε, στον φιλόξενο τόπο μας να σας περπατήσουμε στους δρόμους που μας υποχρεώνετε να χρησιμοποιήσουμε, για να δούμε, εσείς θα τους επιλέγατε για να πάτε τα παιδιά σας στο σχολείο;
                Κύριε υπουργέ, κύριοι βουλευτές που θα συσκεφτείτε σήμερα, πρέπει να γνωρίζετε πως οι εθνικοί δρόµοι, τους οποίους πληρώναµε επί δεκαετίες, παραχωρήθηκαν από εσάς, μέσα σε μία νύχτα, σε πολυεθνικές κοινοπραξίες εταιρειών µε απαράδεκτες συµβάσεις που τους επιτρέπουν να τοποθετούν διόδια, όπου αυτοί θέλουν, µε µόνο κριτήριο τη µεγιστοποίηση των εσόδων τους. Οι εθνικοί δρόμοι, πλέον σε ξένα χέρια, δεν εξυπηρετούν τις ανάγκες για τις οποίες μελετήθηκαν, χρηματοδοτήθηκαν και κατασκευάστηκαν από το Ελληνικό κράτος και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
                
Οι δηµόσιοι δρόµοι είναι κοινωνικό αγαθό και δεν µπορεί να γίνονται αντικείµενο ιδιωτικής εκμετάλλευσης. Εμείς, οι πολίτες της Πιερίας είμαστε αποφασισμένοι να υπερασπιστούμε αυτό το αγαθό και θα συνεχίσουμε να αρνούμαστε την καταβολή του αντίτιμου διοδίων, μέχρι να επιστρέψουν και πάλι στην κυριότητα του Ελληνικού Κράτους. Όχι βέβαια επειδή είμαστε τζαμπατζήδες, όπως μας αποκαλούν κάποιοι από το σινάφι σας -όπως πχ. ο ευτραφής κύριος συνάδελφός σας, που λέει ότι «τα φάγαμε μαζί»- υποτιμώντας ένα κίνημα πολιτών που αντιστέκεται πλέον σε ολόκληρη τη χώρα. Τζαμπατζήδες είναι αυτοί που «τζάµπα» πήραν δρόµους και κερδοσκοπούν εις βάρος εκατομμυρίων Ελλήνων.
                
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς, από τη γέφυρα της Λεπτοκαρυάς».
πηγη: otoposmou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter