Καλώς ήλθατε στην εποχή της πολυπολιτισμικότητας, της εξάλειψης των παραδόσεων και της κοινωνικής μνήμης. Δεν έχει σημασία αν το θέμα ανέδειξε ο Στέλιος Παπαθεμελής με παρωχημένα επιχειρήματα του τύπου «εν έτει 2010 μας γυρίζει στην εποχή της Εικονομαχίας,στον 8ο και στον 9ο αιώνα».
Για την προκλητική απόφαση του Διοικητή του Θεαγενείου νοσοκομείου Θεσσαλονίκης , λέω, Αρη Μουσιώνη, ο οποίος αποκαθήλωσε τις εικόνες των Αγίων από τους διαδρόμους του νοσοκομείου! Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι αυτό έγινε σε εφαρμογή κοινοτικής, μη δεσμευτικής όμως, οδηγίας. Ο ίδιος δήλωσε κατηγορηματικά ότι πρόκειται για δική του απόφαση, η οποία δεν έχει καμία σχέση με κοινοτική οδηγία. “Οι εικόνες βγήκαν μόνο από τους διαδρόμους, διότι το θέαμα είχε γίνει πλέον αντιαισθητικό», είπε (σ.σ. Σε ποιον άραγε αντιαισθητικό, και με ποια κριτήρια αισθητικής;)
Η κοινοτική οδηγία υπάρχει και βασίζεται σε απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων η οποία συγκλόνισε την Ιταλία πέρυσι τον χειμώνα, καθώς αποφάσισε τον εξοβελισμό από τα σχολεία της Ιταλίας, της
παράστασης με τον Εσταυρωμένο μετά από προσφυγή μιας μουσουλμάνας μητέρας δυο μαθητών.
(Εκτεταμένη παρένθεση: Είχε προϋπάρξει, απ ότι θυμάμαι, ανάλογη απόφαση σε δικαστήριο της Νότιας Ιταλίας, μετά από προσφυγή ενός λαθρομετανάστη, επειδή το παιδί του ένιωθε …προσβεβλημένο γιατί στην αίθουσα που παρακολουθούσε τα μαθήματα υπήρχε η εικόνα του Χριστού - δηλαδή ο λαθρομετανάστης εισήλθε παράνομα στην Ιταλία, του έκαναν τη χάρη να τον κάνουν νόμιμο και στην συνέχεια τους έσυρε στο δικαστήριο για να καταργήσει την παραδοσιακή εκδήλωση των θρησκευτικών τους πιστεύω, την ανάρτηση των εικόνων στην αίθουσα που, με χρήματα του ιταλικού λαού, μάθαιναν γράμματα τα παιδιά του!!! - κλείνει η παρένθεση).
Την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είχε σπεύσει ενθουσιωδώς να χειροκροτήσει άλλος ιεραπόστολος της ανεξιθρησκίας, ο πρόεδρος των Ελλήνων δασκάλων Δημήτης Μπράτης, δηλώνοντας: «Συμφωνώ απόλυτα με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Δεν πρέπει να υπάρχουν στα σχολεία σύμβολα όπως οι σταυροί ή οι θρησκευτικές εικόνες που διαχωρίζουν τους μαθητές. Το σχολείο θα πρέπει να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες σε όλους χωρίς κανένας μαθητής να αισθάνεται μειονεκτικά λόγω της καταγωγής, της φυλής ή του θρησκεύματος του». Στο χορό αυτών που ζητούσαν την αποκαθήλωση (πως θα μπορούσε να λείψει;) μπήκε και ο γνωστός κ. Δημητράς, του ελληνικού παρατηρητηρίου του Ελσίνκι, μόνιμος κατήγορος της Ελλάδας παντί τω τρόπω, και ο οποίος πολλάκις έχει κληθεί να δηλώσει εάν χρηματοδοτείται από το ίδρυμα Σόρος, αλλά ουδεμία απάντηση έχει δώσει…
Ωραία λοιπόν. Η προσωπική αισθητική του κ. Διοικητή του Θεαγενείου υπερέχει της μυστηριακής παρηγορίας, ενίοτε ιάσιμης, που νιώθουν οι ασθενείς και οι συγγενείς τους όταν προσεύχονται σιωπηλά γεμάτοι οδύνη και ελπίδα, βλέποντας στους διαδρόμους τις θρησκευτικές εικόνες. Ωραία λοιπόν. Η εκδοχή περί ανεξιθρησκίας του προέδρου της ΔΟΕ υπερέχει των παραδόσεων ενός λαού και βίαια καταργεί, καταστρατηγεί και εξαφανίζει τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις έτσι όπως αυτές εκδηλώνονται, με την ανάρτηση εικόνων σε σχολεία και νοσοκομεία!
Με την ίδια ιδεολογική κατασκευή θα πρέπει να φύγουν από τα σχολεία και οι εικόνες των ηρώων του 21 - όπου υπάρχουν - γιατί τα τουρκόπουλα των λαθρομεταναστών γονιών θα νιώθουν μειονεκτικά βλέποντας αυτούς που πολέμησαν τους προγόνους τους. Και αν δεν είναι τουρκόπουλα θα είναι μουσουλμανόπουλα, και θα νιώθουν μειονεκτικά επειδή οι άπιστοι γκιαούρηδες Κολοκοτρωναίοι κατέσφαξαν τους πιστούς του Μωάμεθ ομοθρήσκους τους – και κατακτητές μας (σ.σ. δε αναφέρομαι στην μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης η οποία ζει από αιώνες στον τόπο της και χρήζει άλλης μεταχείρισης).
Σαφώς οι παραδόσεις αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, όταν νέα ιδεολογικά ρεύματα, μπολιάζουν την κοινωνική συνείδηση, μέσα σε νέες κοινωνικές συνθήκες που δημιουργούνται. Μόνο που αυτό το φέρνει η ζωή ομαλά σε βάθος ιστορικού χρόνου, και δεν μπορεί να επιτραπεί να μας το επιβάλλουν με αυταρχικό και ταχύρυθμο τρόπο αποφάσεις μη ελληνικών δικαστηρίων.
ΥΓ: Παρά τις εντυπώσεις που ίσως δημιουργήθηκαν, ο γράφων είναι άθεος
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου