«Καταδώστε τις κλειστές κουρτίνες»
Απαγορεύτηκε διαφήμιση της βρετανικής Αστυνομίας για κατάδοση «ενδείξεων τρομοκρατίας»
Κλειστές κουρτίνες για «ύποπτα» μεγάλο μέρος της ημέρας, λακωνικότητα και πληρωμές πάντοτε με μετρητά: Όλα αυτά αποτελούν λόγο να υποπτεύεται ένας Βρετανός τους γείτονές του για συμμετοχή σε τρομοκρατικά δίκτυα και οφείλει να τα αναφέρει στις Αρχές, όπως ανέφερε διαφημιστικό σποτάκι της βρετανικής Αστυνομίας.
Δεν πείστηκε όμως η βρετανική επιτροπή αρμόδια για τις διαφημίσεις, που απαγόρευσε τη Δευτέρα το σποτ έπειτα από παράπονα πολιτών.
Το ραδιοφωνικό σποτ ήταν ένα από σειρά διαφημίσεων για τηλεφωνική γραμμή κατάδοσης ύποπτων συμπεριφορών στο πλαίσιο της καταπολέμησης της τρομοκρατίας στη Βρετανία.
Το σποτάκι έθετε τα παραδείγματα αναγνωρίζοντας, ομολογουμένως, το ενδεχόμενο υπερβολικής ανησυχίας: «Ο άνδρας που μένει στο τέλος του δρόμου δεν μιλά πολύ στους γείτονες, απλά γιατί είναι μοναχικός» ξεκινούσε η διαφήμιση, «πληρώνει με μετρητά γιατί δεν έχει πιστωτική, και έχει κλειστές κουρτίνες επειδή κάτω από το σπίτι του περνάει λεωφορείο».
«Όλα αυτά μαζί όμως μπορεί δικαιολογούν τις υποψίες σας» συνέχιζε το σποτάκι, καλώντας τους Βρετανούς να μην διστάσουν να καλέσουν στην Anti-Terrorist Hotline.
Συνολικά όμως 18 πολίτες παραπονέθηκαν στην Αρχή Κριτηρίων Διαφημίσεων (ASA), λέγοντας ότι η διαφήμιση στοχοποιεί αθώες συμπεριφορές, μπορεί να ενθαρρύνει την κατάδοση αθώων πολιτών (ακόμη και λόγω προσωπικών διαφορών).
Η βρετανική Αστυνομία, αναφέρει το Reuters, ζήτησε συγγνώμη «από τους λίγους που εθίγησαν», δεσμευόμενη ότι το συγκεκριμένο σποτάκι της διαφημιστικής καμπάνιας δεν θα μεταδοθεί ξανά.
Δεν πείστηκε όμως η βρετανική επιτροπή αρμόδια για τις διαφημίσεις, που απαγόρευσε τη Δευτέρα το σποτ έπειτα από παράπονα πολιτών.
Το ραδιοφωνικό σποτ ήταν ένα από σειρά διαφημίσεων για τηλεφωνική γραμμή κατάδοσης ύποπτων συμπεριφορών στο πλαίσιο της καταπολέμησης της τρομοκρατίας στη Βρετανία.
Το σποτάκι έθετε τα παραδείγματα αναγνωρίζοντας, ομολογουμένως, το ενδεχόμενο υπερβολικής ανησυχίας: «Ο άνδρας που μένει στο τέλος του δρόμου δεν μιλά πολύ στους γείτονες, απλά γιατί είναι μοναχικός» ξεκινούσε η διαφήμιση, «πληρώνει με μετρητά γιατί δεν έχει πιστωτική, και έχει κλειστές κουρτίνες επειδή κάτω από το σπίτι του περνάει λεωφορείο».
«Όλα αυτά μαζί όμως μπορεί δικαιολογούν τις υποψίες σας» συνέχιζε το σποτάκι, καλώντας τους Βρετανούς να μην διστάσουν να καλέσουν στην Anti-Terrorist Hotline.
Συνολικά όμως 18 πολίτες παραπονέθηκαν στην Αρχή Κριτηρίων Διαφημίσεων (ASA), λέγοντας ότι η διαφήμιση στοχοποιεί αθώες συμπεριφορές, μπορεί να ενθαρρύνει την κατάδοση αθώων πολιτών (ακόμη και λόγω προσωπικών διαφορών).
Η βρετανική Αστυνομία, αναφέρει το Reuters, ζήτησε συγγνώμη «από τους λίγους που εθίγησαν», δεσμευόμενη ότι το συγκεκριμένο σποτάκι της διαφημιστικής καμπάνιας δεν θα μεταδοθεί ξανά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου