Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

AΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΟΜΟΦΩΝΙΑ......ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΤΡΙΣ.....

«Οι δημοσιογραφικές πόρνες»
και
η συνοχή της συνενοχής των επιδοτούμενων





«το πρώτο κωλόπαιδο που θα βγει από το κολέγιο θα θεωρηθεί μεγάλος άντρας, θ’ αναρριχηθεί στη στήλη μιας εφημερίδας για να χτυπήσει τους προγόνους του, θα τους τραβήξει από τα πόδια για να πάρει τη θέση τους».
Μπαλζάκ

«Το επάγγελμα του δημοσιογράφου είναι να καταστρέφει την αλήθεια, να ψεύδεται εντελώς, να διαστρεβλώνει, να δυσφημεί, να φέρεται δουλοπρεπώς στα πόδια του μαμμωνά και να πουλάει την πατρίδα του και το γένος του για τον επιούσιο. Το γνωρίζετε και το γνωρίζω, και τι είδους βλακεία είναι αυτή να κάνουμε πρόποση για ένα ανεξάρτητο τύπο. Είμαστε τα εργαλεία και οι δουλοπάροικοι

πλουσίων ανδρών πίσω από τη σκηνή. Είμαστε οι μαριονέτες που τους τραβούν τους σπάγκους και χορεύουμε. Τα ταλέντα μας, οι ικανότητές μας και οι ζωές μας είναι όλα περιουσιακά στοιχεία άλλων. Είμαστε διανοούμενες πόρνες».

Eric Jon Phelps
Διαβάστε τα κείμενα εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4023

«Το πεδίο της δημοσιογραφίας έχει μια ιδιαιτερότητα: Είναι εξαρτημένο από εξωτερικές δυνάμεις σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι όλα τα άλλα πεδία πολιτισμικής παραγωγής…»
PIERRE BOURDIEU


Παραθέσαμε τα παραπάνω για να δείξουμε τη φιλοσοφία, τη μεθοδολογία και την πρακτική των παρασίτων της εξουσίας γενικά, και ιδιαίτερα της ολοκληρωτικής εξουσίας των ΜΜΕ. 

Αυτοί οι υπάλληλοι των οικονομικών, πολιτικών, πολιτισμικών και δημοσιογραφικών εξουσιών έχουν τη συντεχνιακή συνοχή της συνενοχής. Κάθε ποικιλία και απόχρωση επιδοτούμενου
παρασίτου παίζει πάνω στα πλήκτρα των αφεντικών του (με διαφορετικούς ήχους) και συγκροτεί το μεγάλο «ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ την ηλιθίων χορευτών» του καθεστώτος.

Η συνδετική και συνθετική «ύλη» αυτού του «Συνασπισμού» (Η συνοχή της συνενοχής) είναι η επιδότηση σε όλες τις μορφές της: Οικονομική, κοινωνική, προβολής, πρόσβασης στην εξουσία των ΜΜΕ και του θεάματος κ.λπ.

Κάθε φερέφωνο των διαπλεκόμενων εξουσιών φοράει ειδικά «γυαλιά» με τα οποία βλέπει τα πράγματα: Τα «γυαλιά» αυτών που πληρώνουν και εξασφαλίζουν την πρόσβαση στους μηχανισμούς εξουσίας.

Ιδιαίτερα τα παράσιτα της δημοσιογραφικής εξουσίας φοράνε αυτό το είδος των «γυαλιών» με τα οποία βλέπουν, επιλέγουν και κατασκευάζουν τα γεγονότα σύμφωνα με τις οικονομικές, ιδεολογικές και πολιτικές επιλογές των βιομηχανιών της «Ενημέρωσης».

Γι’ αυτό αυτά τα παράσιτα αποτελούν τις μεγαλύτερες «πόρνες»! Βασική τους αρχή είναι η ταχυδακτυλουργία. Και κανόνας των ταχυδακτυλουργών είναι να αποσπούν την προσοχή σε κάτι άλλο από αυτό που κάνουν, δηλαδή να αλλοιώνουν, να παραποιούν τα πράγματα, να στιγματίζουν και να αφορίζουν πρόσωπα και καταστάσεις που «ενοχλούν» εκτυφλωτικά τα «γυαλιά» που φοράνε…

Και όσο πιο θεωρικά και ιστορικά ανύπαρκτος είναι ο λακές τόσο και πιο αυθάδης ταχυδακτυλουργός γίνεται.

Ένα τέτοιο «δείγμα» είναι ο «δημοσιογράφος» του ακραία καθεστωτικού «Συγκροτήματος Λαμπράκη», κ. Γιάννης Χάρης. 

Ένα ΙΣΤΟΡΙΚΟ, θεωρητικό και πνευματικό ΤΙΠΟΤΑ επιχειρεί να στιγματίσει με ποικίλες ταχυδακτυλουργικές χυδαιότητες, σπερμολογίες και ψεύδη το Μίκη Θεοδωράκη ο οποίος με τεκμηριωμένες ιστορικά και κοινωνικά απόψεις στράφηκε εναντίον των επιδοτούμενων «κατασκευαστών» της νέας ελληνικής ιστορίας. Καθώς και τα ιστολόγια που δημοσίευσαν τις απόψεις του Μίκη.

Ο κομπασμός των φελλών, των αγωνιστικά, ιστορικά και πνευματικά ανύπαρκτων, έχει πάρει μορφές εφιαλτικής παράνοιας: «Καρατομούν» τους φορείς των ιδεών και τα πρόσωπα με θεωρητικό, πνευματικό και ιστορικό ανάστημα, χωρίς κανένα επιχείρημα και παρακάμπτοντας πάντα τις ΙΔΕΕΣ, την επιστήμη, την Ιστορία και τα αγωνιστικά λαϊκά κεκτημένα.

Ο ραχιτικός θεωρητικά και πνευματικά καθώς και ο ανύπαρκτος ιστορικά και αγωνιστικά, Γιάννης Χάρης, επιτίθεται με το θράσος της ημιμάθειας και τα ταχυδακτυλουργικά τρικ του παρασίτου της εξουσίας, αφορίζοντας και συκοφαντώντας κάθε έναν που «τολμά» να μιλήσει με ιδέες, με ιστορικά δεδομένα, με κοινωνικά αγωνιστικά κεκτημένα. Παρακάμπτει την ΟΥΣΙΑ των κειμένων του Μίκη και όλων εκείνων που έχουν «ξετινάξει», με ιστορική και κοινωνική σαφήνεια τα αδρώς «επιδοτούμενα» εθνομηδενιστικά συγγράμματα της Δραγώνα, Ρεπούση και Σία…

Μιλάνε οι ταχυδακτυλουργοί της παρασιτικής αχρειότητας, οι «εγκάθετοι» της φαιάς εξουσίας των ΜΜΕ, οι επαγγελματίες λασπολόγοι (οι «πόρνες») για λασπολόγια κατά της Δραγώνα και «χαλκευμένα» δημοσιεύματα…

Είναι τέτοιο το θράσος αυτών των ΤΙΠΟΤΑ που αναρωτιούνται με δραματική αφέλεια: «Ποιος είπε το Μίκη Θεοδωράκη ακροδεξιό»;

Το λένε ακατάσχετα «ακροδεξιό» και «οπαδό» του Καρατζαφέρη και μετά ρωτάνε: «Ποιος τον είπε», επαληθεύοντας, έτσι στο ακέραιο τον χαρακτηρισμό του
Eric Jon Phelps, για τους δημοσιογράφους: «Διανοούμενες πόρνες».


Το άλλο δόλιο τέχνασμα είναι τούτο:
 Επιχειρούν να απαξιώσουν την ουσία των γραπτών του Μίκη, όχι μόνο με το «σκιάχτρο» που οι ίδιοι έχουν κατασκευάσει για πάσα χρήση (Καρατζαφέρης), αλλά σπερμολογώντας, σαν «πόρνες», πάνω σε διατυπώσεις και πράξεις ή «λάθη» του Μίκη, διαφορετικών στιγμών της ιστορικής πολιτικής εξέλιξης.

Αποκόβουν, δηλαδή τη διαλεκτική της εξέλιξης, ταξινομούν σε «εξαρτήματα» τα ιστορικά συμβάντα, επιλέγουν τα «αναγκαία» και τα «αθροίζουν» μέσα σε ένα σάκο κατά του Μίκη. Και αυτά τα τυπικά, «αθροιστικά σύνολα» που δολοφονούν την ενότητα και τη σύνθεση της ιστορικής εξέλιξης την λένε πολιτική σκέψη: Τη δολοφονία της ιστορικής και πολιτικής σκέψης την εμφανίζουν, σαν «ιστορικό» και «πολιτικό» «επιχείρημα». Τόσο ραχιτικοί και δόλιοι είναι…

Διαβάστε το «πόνημα» του Χάρη στα ΝΕΑ εδώ:

http://yannisharis.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html

Και το παίζουν και «αριστεροί».

Θα τους αφιερώσουμε ένα «τσιτάτο» του Γκράμσι για να δούνε τι ακριβώς είναι:

«Εάν θέλει κανείς να μειώσει ή να εκμηδενίσει την πολιτική επιρροή μιας προσωπικότητας ή ενός κόμματος, δεν προσπαθεί να δείξει ότι η πολιτική τους είναι ανίκανη και βλαβερή, αλλά ότι ορισμένα πρόσωπα είναι καθάρματα, κλ.π.,… Αυτή η νοοτροπία είναι απόδειξη της απλοϊκότητας της πολιτικής λογικής, του χαμηλού επιπέδου της εθνικής ζωής» (βρε τον «εθνικιστή Γκράμσι που μιλάει για «εθνική ζωή»). 

Αυτό σήμερα έχει πάρει διαστάσεις παράκρουσης. Δεν επιχειρείται καμιά προσπάθεια να αποδειχτεί ότι απόψεις των υπερασπιστών της εθνικής μας ιστορίας είναι λάθος και «βλαβερές», αλλά το αντίθετο: Έχει εξαπολυθεί μια γιγάντια, κατακλυσμιαία προπαγανδιστική καταιγίδα από τα ΜΜΕ και τα μορμολύκειά τους για να απαξιωθούν τα πρόσωπα, να στιγματιστούν και να συκοφαντηθούν…

Αυτό επιχειρούν, ματαίως και για το Μίκη…

Υστερόγραφο:

Ένα δείγμα του ψεύδους και της συκοφαντικής δολιότητας

«Την επιστολή του προς τη Θάλεια Δραγώνα τη δίνει στη δημοσιότητα ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης. Δημοσιότητα εν προκειμένω είναι ένα ιστολόγιο όπου συνεργάζονται γνωστοί ακροδεξιοί».

Είναι τέτοια η «γενναιότητα» του κυρίου αυτού που δεν γράφει ούτε το ιστολόγιο, για να διαπιστώσουν οι αναγνώστες τον «ακροδεξιό» του χαρακτήρα…

Τόσο συνειδητοί ψεύτες και δόλιοι είναι.

Προκαλούμε, λοιπόν, τον κάθε έναν αρουραίο να μας υποδείξει έναν «γνωστό ακροδεξιό» και ένα κείμενο «ακροδεξιό» του ΡΕΣΑΛΤΟ (αυτό φωτογραφίζεται) και να αποδείξει ότι είναι «ακροδεξιό».

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα, φωστήρες… 









ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΗ



Ο κύριος Γιάννης Χάρης, που δημοσιεύει κάθε εβδομάδα στα ΝΕΑ του Δ.Ο.Λ., τις γλωσσολογικές του αναλύσεις, το Σάββατο,(ΝΕΑ=9-10/1.10), καταπιάστηκε με το Μίκη Θεοδωράκη και το βιβλίο της κ.Δραγώνα, μεταχειριζόμενος ένα αχαραχτήριστο λεξιλόγιο.

Ίσως ο ίδιος ο Μίκης αποφασίσει, κάποτε, να του απαντήσει, για λογαριασμό του. Αν και δεν χρειάζεται, αφού οι απαντήσεις του, για όλα τα «λάθη» του, υπάρχουν σε όλα τα βιβλία του, τα άρθρα του και τις συνεντεύξεις του, χρόνια τώρα.

Εμείς σήμερα θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε για δικό μας λογαριασμό, αφού αναφέρει, ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΑ,όλους όσοι συμφωνούμε με τις θέσεις του Μίκη,«χέρι-χέρι..», σαν «ανακυκλωτές», παρέα με τους γνωστότατους, επαγγελματίες, ακροδεξιούς. Και με χαρακτηρισμούς που θα μπορούσαν να απασχολήσουν τα δικαστήρια, όπως γράφει ο ίδιος: (ΝΕΑ=9-10.1.10),«..με βάση το μισό σχεδόν ποινικό κώδικα.». Αν προσθέταμε μάλιστα και τους άλλους χαρακτηρισμούς του,μάλλον… ολόκληρο τον ποινικό κώδικα.

Απολαύστε «οικουμενιστική» γλώσσα:
 «"…βρέθηκαν όλοι μαζί ως το λαιμό στο βούρκο μιας αδέξια στημένης φάρσας, για να μην πω ψυχρής απάτης..».«..το αποτέλεσμα είναι μόνο απάτη, συκοφαντία..» «..η μέθοδος, παλιά και δοκιμασμένη.. Γνωστή η υπογραφή:Γιόζεφ Γκαίμπελς..»!!!

Στο βούρκο λοιπόν, Γκαίμπελς, συκοφάντες, απατεώνες, ο Μίκης, ο Γιανναράς, ο Φίλιας, ο Γεωργουσόπουλος, ο Πανούσης, ο Λυγερός, ο Ιγγλέσης, ο Αποσκίτης, ο Κρητικός, ο Δαμάσκος, ο Στάθης, ο Αλευρομάγειρος και τόσοι άλλοι «παρασυρμένοι» Έλληνες..!!

Στα ΝΕΑ του Σαββατοκύριακου 23.1.10, επανέρχεται δριμύτερος και αποκαλυπτικότατος. Επανερχόμαστε κι εμείς, παραθέτοντας αυτούσιους τους πρωτοφανείς χαρακτηρισμούς του και απαντώντας με απλά επιχειρήματα, αποφεύγοντας, φυσικά, να τον μιμηθούμε.

« ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΛΗΝΑΙΟ, ΠΟΥ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, χωρίς μισή συγνώμη για τη συμμετοχή του στη λασπολογία..»

Φαίνεται ότι, συνειδητά ή επιπόλαια, όλοι αυτοί που μας κατηγορούν ότι «κατασκευάσαμε» μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο της κυρίας Δραγώνα, μπερδέψανε τις ΥΠΑΡΚΤΕΣ φράσεις με τα σχετικά σχόλια.Παραμένοντας στα σχόλια και όχι στο νόημα των λόγων της. Έστω και αυτή μόνο η ΑΥΤΟΥΣΙΑ φράση, από τις αμέτρητες αντίστοιχες που υπάρχουν στο βιβλίο της, αρκεί για να θεμελιώσει τις έντονες διαφωνίες μας: «Η εθνική
ταυτότητα που καλλιεργείται, είναι μια ψευδαισθητική ταυτότητα»..


«Την επιστολή του προς τη Θάλεια Δραγώνα τη δίνει στη δημοσιότητα ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης. Δημοσιότητα εν προκειμένω είναι ένα ιστολόγιο όπου συνεργάζονται γνωστοί ακροδεξιοί.»

Ώστε, λοιπόν, φιλοναζιστικό το ιστολόγιο και το περιοδικό ΡΕΣΑΛΤΟ που το έκαψαν πριν από έξη μήνες οι γνωστοί κουκουλοφόροι, χωρίς το «προοδευτικό» συγκρότημα να γράψει λέξη... Και «ακροδεξιοί» οι συνεργάτες του, που έφαγαν τα νιάτα τους στις φυλακές της δικτατορίας...

Με τεράστιο τίτλο ο κ.Χ.γράφει: «Μα ποιος τον είπε ποτέ τον Μίκη, όσο κι αν διαφωνεί μαζί του, ακροδεξιό; Όχι, κανένας, όσο γνωρίζω, δεν είπε ακροδεξιό τον Μίκη. Μόνο ο Μίκης.»!! 

Μα όταν γράφει: «..βούρκος, απάτη, συκοφαντία, Γκαίμπελς»,τι εννοεί; Ακροαριστερό; Και όταν ο κ.Νίκος Δήμου, τον αποκαλεί: «Ουρά του Καρατζαφέρη», τι εννοεί; Αναρχικό;;

Είναι δυνατόν να αγνοεί ο κύριος Χάρης και όλοι οι ομοιδεάτες του, ότι το 1987, ιδρύθηκε η «Επιτροπή Ελληνοτουρκικής Φιλίας», από πολλούς Έλληνες και Τούρκους, ανθρώπους των Γραμμάτων και Τεχνών, (Μίκης Θεοδωράκης, Αζίζ Νεσίν, κ.α..), με ένα και μοναδικό στόχο: Την ΑΜΟΙΒΑΙΑ φιλία των ΛΑΩΝ μας, κόντρα σε κάποιες ξένες και ντόπιες δυνάμεις που ο κύριος στόχος τους είταν (και είναι.. ), η ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ του μίσους ανάμεσά μας. Είκοσι χρόνια πριν, οι γνωστότατοι κύκλοι, κατασκευάσουν και προβάλλουν συστηματικά, τον επίσης γνωστότατο, πλέον, σούπερ «υπερπατριώτη ».. Όπως ακριβώς, κατασκεύασαν και ηρωοποίησαν, κάποτε και το Γρίβα-Διγενή, με αποτέλεσμα να χάσουμε με την Κύπρο..

«Στα εν γένει πατριδολογικά λ.χ., όπως στο «Σκοπιανό», στα ελληνοτουρκικά, το Κυπριακό κ.ά., ο Μίκης Θεοδωράκης συμπίπτει σε βασικές εκτιμήσεις του με δηλωμένα ακροδεξιούς χώρους.»

Όπως, δηλαδή, όλοι οι «θαυμαστές» της κ.Δραγώνα που υπέγραψαν τη διάλυση των Βαλκανίων και το διαβόητο «Σχέδιο Ανάν», συμπίπτουν και με τα δηλωμένα … ακροαριστερά παλληκάρια…. «Ουράνιο Τόξο», Βαλλιανάτο, Τρεμόπουλο, Νακρατζά και σία;;

Και μια τελευταία υπόμνηση-συμβουλή για τον κ.Χάρη. Είναι γνωστό ότι όσα, κατά τη γνώμη του «λάθη» κι αν έκανε ο Μίκης και ολόκληρη η γενιά μας, έγιναν στο καμίνι ματωμένων αγώνων και σκοτεινών εποχών, κάνοντας, όταν ήρθε η ώρα και την αυτοκριτική μας.

Μήπως και η σημερινή γενιά, εγκλωβισμένη στη σιγουριά του γραφείου της, πρέπει να κάνει κάποτε και τη δική της αυτοκριτική;; Όπως ακριβώς την έκανε και ο Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Τσουκαλάς. ( ΒΗΜΑ, 10.10.1997 );;

«Είναι αναμφισβήτητο γεγονός πια, ότι σε όλο το δυτικό κόσμο η μεγάλη μάζα των διανοουμένων είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό εξαρτημένη από το κεφάλαιο ή από την εξουσία. Οι μηχανισμοί είναι γνωστότατοι. Η εύνοια, η συμμετοχή σε " ερευνητικά προγράμματα " που συνδέονται με την παραγωγή, η παροχή υπηρεσιών με την τυπική ιδιότητα του συμβούλου, του τεχνοκράτη, του εμπειρογνώμονα ή ακόμα και του «γκουρού», κατέστησαν τη διανόηση «επάγγελμα». 

Και ν’αναρωτηθούν μήπως κι’αυτοί,χωρίς να
το καταλάβουν, έγιναν «γκουρού» της εξουσίας;



24.1.10








To ΕΠΣΕ βάλλει εναντίον του Μίκη Θεοδωράκη

Ποιοι νομίζουν ότι είναι τελικά οι κύριοι του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι; Μια χούφτα ψευτοκουλτουριάρηδων νομικών και άλλων που ευκαίρως ακαίρως βάλλουν ενάντια στα χριστιανικά και εθνικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την πατρίδα μας.
Αφήνουμε για άλλη φορά την αναφορά στις σχέσεις του ΕΠΣΕ με άλλα γνωστά κέντρα αντεθνικής και αντιχριστιανικής γραμμής.
Με χθεσινό (24/1/2010) Δελτίο Τύπου το εν λόγω παρατηρητήριο βάλλει εναντίον του Μίκη Θεοδωράκη και τίθεται στο πλευρό της «διωκόμενης» Θάλειας Δραγώνα...... 
Αναδημοσιεύει άρθρα από τα Νέα, που όπως και πολλά άλλα άρθρα του ΔΟΛίου συγκροτήματος ανέλαβαν την υπεράσπιση της Θάλειας.

Πριν όμως από την αναδημοσίευση των άρθρων, σε μικρή εισαγωγή, γράφει το ΕΠΣΕ:
«Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) αναδημοσιεύει σημαντικό άρθρο του Γιάννη Χάρη για το διπλό παραλήρημα του Μίκη Θεοδωράκη με λασπολογία κατά της Θάλειας Δραγώνα».
Παραληρεί λοιπόν ο Μίκης Θεοδωράκης και λασπολογεί! Και μετά εμείς πρέπει να λαμβάνουμε στα σοβαρά τις παρατηρήσεις αυτού και άλλων παρόμοιων Παρατηρητηρίων! Έλεος πια. Απέναντι στους πέντε ανθέλληνες άθεους νομικούς που ιδρύουν μια μη κυβερνητική οργάνωση για να βγάζουν ανακοινώσεις και δελτία τύπου υπάρχει και ένα πλήθος ανθρώπων που σκέφτονται. Και όλοι αυτοί έμαθαν πια πολύ καλά τι καπνό φουμάρουν οι «παρατηρητές» της ελληνικής κοινωνίας. Και ο καπνός τους εκπέμπει τη δυσωδία της αθεϊας και του πολυπολιτισμικού ανθελληνισμού.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter