Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΟΕΟ;

Πριν από δυο μέρες μιλώντας με έναν Νεοδημοκράτη φίλο μου, σχολίασα την πλήρη αδράνεια της κυβέρνησης στα περσινά επεισόδια του Δεκεμβρίου σε όλη την Ελλάδα, συγκρίνοντας την με την φετινή κινητικότητα της αστυνομίας επί Χρυσοχοϊδη. Μου απάντησε πως ο Καραμανλής φοβόταν τον πόλεμο που του έκαναν τα ΜΜΕ και την διόγκωση οποιονδήποτε επεισοδίων, τραυματισμών διαδηλωτών, αστυνομικής βίας κτλ. εις βάρος της κυβέρνησης, οπότε, κακώς βέβαια, προτίμησε να κρατήσει παθητική στάση αφήνοντας την χώρα απροστάτευτη……Αυτή η εξήγηση τότε μου φάνηκε απλοϊκή και προϊόν κομματικού φανατισμού.

 Όμως χθες και σήμερα η εικόνα των τηλεοράσεων μου άλλαξε γνώμη. Ενώ, πέρυσι όλα τα κανάλια είχαν σχεδόν 24ωρες ζωντανές συνδέσεις με το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, για να δείχνουν τα επεισόδια, φέτος παρόλο που τα έκτροπα, μέχρι στιγμής, τουλάχιστον δεν φτάνουν τα περυσινά, αλλά είναι πάλι πολύ σοβαρά, τα κανάλια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΙΩΠΟΥΝ.
Τα μεγάλα διεθνή δίκτυα έχουν τα επεισόδια πρώτη είδηση και οι δικοί μας σταθμοί, τα παρουσιάζουν σαν κάτι συνηθισμένο, με ολιγόλεπτες συνδέσεις και μάλιστα χωρίς ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΒΙΑ……..
Ομολογώ πως παρόλο που δεν έχω καμία συμπάθεια σε κανένα κόμμα, αντίθετα απεχθάνομαι τον δικομματισμό, στην συγκεκριμένη περίπτωση ο φίλος μου μάλλον είχε δίκαιο και βλέπουμε για άλλη μια φορά ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΖΩΣΑΣ ΔΙΑΠΛΟΚΉΣ, ΑΛΛΩΣ ΤΩΝ «ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ» ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, που κάνουν πλάτες στην νέα κυβέρνηση.
Το ότι τίποτα δεν είναι δωρεάν σε αυτή τη ζωή και η τελευταία θα πρέπει να πληρώσει κάποια στιγμή για αυτές τις υπηρεσίες με κάνει εξαιρετικά απαισιόδοξο για το μέλλον της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter