Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Μητέρα Πετρούνια κατά ΜΜΕ: Αγνοήσατε αυτούς που δεν πήραν μετάλλιο. ΜΑΝΑ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ ΞΕΓΥΜΝΩΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ. RESPECT!




Στην αντιμετώπιση από τα ΜΜΕ των υπόλοιπων αθλητών που κατέβηκαν μαζί με τον Λευτέρη Πετρούνια από το αεροπλάνο και δεν είχαν κερδίσει κάποιο μετάλλιο στάθηκε η μητέρα του χρυσού ολυμπιονίκη.
«Ο Λεύτερης σήμερα είναι Ολυμπιονίκης, αύριο μπορεί να μην είναι. Αύριο εσείς θα κάνετε δεξιά και θα φύγετε και θα πάτε εκεί σε αυτόν που έχει κρεμασμένο το μετάλλιο. Δεν είναι έτσι. Έφυγε και ο Μάρας από την πίσω πόρτα, δεν τον είδατε» δήλωσε η μητέρα του Λευτέρη Πετρούνια, Σοφία.
«Δεν είμαι συγκινημένη ακριβώς, έχω και έναν θυμό μέσα μου για όλα τα παιδιά που δεν ανταμειφτήκανε, όχι από εκεί, από την Ελλάδα. Και για να είμαι και πιο σαφής το πρόγραμμα της Μιλούση δεν το έδειξε κανείς, απαράδεκτο. Επειδή έπεσε; Απαράδεκτο. Για μένα απαράδεκτο. Έπρεπε να παρουσιάσετε όλους τους Έλληνες αθλητές» τόνισε.
«Πρέπει να συνεχισθεί ο ερασιτεχνικός αθλητισμός και αφού είσαστε ικανοί και έντιμοι μπορείτε να ενισχύσετε μέσα από τα μέσα μαζικής δικτύωσης όλο τον αθλητισμό. Είμαι περήφανη για το παιδί μου αλλά είμαι περήφανη για όλους τους Έλληνες που πήγανε στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Όλοι δώσανε το αίμα τους, τώρα κάποιοι πήρανε μετάλλιο κάποιο δεν πήρανε» σημείωσε μεταξύ άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter